Det är aldrig för sent att börja

Gustav kom på snabbvisit, skulle jobba några dagar i Sverige. Vi träffades alla hos Anton och Ida. De bjöd som vanligt på härlig middag - tack för att ni är så gästfria!!!


Gustav - jag saknar dig!!


Nu hoppas jag att vi ska få snabbare uppkoppling så att vi kan skaipa eller något liknande.





















Claes skulle fylla 60. Anton , Gustav och Hugo gav honom bla 2 cigarrer "Det är aldrig för sent att börja" stod det på gratulationskortet.

Cigarrer och whisky avnjöts senare i torpet där vi gömde oss tillsammans med Sofia och en fantastisk svampskog. Sofia tog massor av fina bilder som jag ska be henne skicka.

Caroline åkte hem efter en dryg vecka. Vi hann med ett besök på Sudret. Hoburgsgubbe och kaffe. Jag är så glad över att Caroline kommer då och då.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för dina komplimanger, kära Kerstin! Och du vet att jag hoppas kunna komma tillbaka många gånger till! Men den där andra bilden av mig där jag ser ut så väldigt trist tycker jag inte alls om. Skulle du kunna ta bort det? Tack!
Kramkram! Caroline

Kerstin sa...

Hej Caroline. Jag tycker att du är så fin på alla bilder. Hittade den här - tycker du att den är bättre?
kram Kerstin

Unknown sa...

Hej Kerstin! Jag glömde att titta om du hade svarat och ser din kommentar alltså först nu. Den där bilden tycker jag är bättre. Vi ses i Göteborg nästa vecka, hoppas jag! Kram Caroline